11/15/2015

Baby lips

Ahoj! Vítám vás u dnešního článku! Dneska to bude článek vše  o baby lips.

Seženete je v Tescu. A myslím že skoro ve všech drogeriích.
Stojí okolo 80 Kč jak kde.
Já mám všechny základní kromě toho zeleného který se jmenuje Peppermint. Dále pak jsou baby lips electro a teď je nějaká novinka vánoční baby lips .
Rozhodujete se který si koupit?
Záleží na tom jestli chcete aby barvil nebo ne. Pokud chcete aby barvil tam vám doporučuji cherry me (to je ten oranžovo červený obal) nebo pink punch (to je ten růžovo žlutý )
Teď vám tady napíšu pár vět o každém který mám.
Cherry me
Já ho mám asi nejradši ze všech. Barví na balzám docela dost. Je to taková červená barva. Co se týče hydratace tak to není úplně špatný ale také to není nejlepší . Jo a má dost příjemnou příchuť a hezky voní.

Pink pounch
Ten není zas až tak dobrý . Barví růžově. Nevím moc co bych vám k němu řekla . Nemá ani moc dobrou příchuť . Takže bych vám spíš doporučila ten cherry me.

Peach kiss
Ten vám jen tak dodá trochu třpytu. Tento baby lips byl úplně první který jsem si koupila můžu vám ho doporučit .

A pak tu máme poslední dva kteří nijak nebarví jen hydratují a to jsem víc spokojá s tím modrým je takový peprmintový, ten druhý je takový bez příchutě.

Tak a to je při dnešek asi všechno ,doufám že se vám tento článek o baby lips líbil . Do komentářů mi můžete napsat jestli nějaký baby lips máte,který je váš nejoblíbenější nebo který byste chtěli . Ahoj❤️

4 komentáře:

  1. Krásnej článek, já osobně Baby Lips
    nemám. Chtěla jsem si v pátek nějakej koupit, ale viděla jsem v Rossmannu eos takže sem si radši koupila eos. Ale kupovala jsem jeden Baby Lips kamarádce. Je to podle mě skvělej dárek k Vánocům :) Ahoj

    OdpovědětVymazat
  2. mám rada tieto balzamy, hlavne skrz vonu :) inak krásny stajl blogu :)
    tiež som tu nová, pozývam ťa na moj blog :)

    OdpovědětVymazat