11/29/2015

BEST of November

Ahoj! Je tu nový článek se jménem BEST of November , možná někteří nevíte co si pod tímto pojmem představit. Pokud jste mě sledovali na mém minulém blogu,tak je to vlastně to samé jako Nejlepší z....akorát se to jmenuje jinak. A pokud vůbec nevíte co to je tak je to prostě něco jako třeba oblíbenci nebo TOP10.

ENJOY


písnička - Supergirl, je to fakt super písnička tak si ji určitě pusťte :)


film- Zkus mě rozesmát , hraje tam moje nejoblíbenější herečka Jeniffer Aniston. Je to komedie takže kdo máte rádi komedie a nevíte na co se podívat tak tohle vám doporučuji!

seriál - Jak asi hodně z vás ví můj úplně nejoblíbenější seriál je HIMYM❤️ Ale ať vám taky doporučím i něco jiného tak tady mám seriál 2 $ocky. Chodí to na Smíchově a myslím že to asi všichni znáte .


random - tohle je kategorie kde můžu napsat cokoliv co nikam jinam nezapadá! Tentokrát tu píšu SVÍČKY! Je to krásná dekorace do pokoje ale taky moc hezky voní !

Youtuberka - Těch je strašně moc! Možná bych na to mohla udělat i samostatný článek Moje nejoblíbenější youtuberky/youtubeři +jejich nejlepší video, tak mi kdyžtak napište kdyby jste něco takového chtěli :) Ale za měsíc listopad jsem si moc oblíbila Makynu016!

bloggerka - Můj  aktuálně nejoblíbenější blog je KISSBOOK! ( http://www.kissbook.cz)
 Určitě se na ní podívejte! :)
aplikace- Pokud hledáte nějakou hru na zabavení bez wifi je tahle hra přímo pro vás ! Jmenuje se Geometrydash ale pozor můžete se u toho hodně naštvat ! :D

Tak to už je pro dnešek všechno! Do komentářů mi napište co jste si za tento měsíc oblíbili vy ! :) Zatím ahoj!

6 komentářů:

  1. aj ja mám na blogu pár tipov :) ,
    mňa dostala Sam Smithova pesnička k Bondovke, a určite film V hlave :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se podívám :) Jo a film V hlavě se mi taky líbí :D

      Vymazat
  2. Děkuji za zmínku. Moc mě to těší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Mia mi napsala komentář ! Nemáš vůbec zač to já ti děkuji :) <3

      Vymazat
  3. Skvelé zhrnutie :)

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat