11/08/2015

Girl online - recenze

Ahoj! Vítám vás u prvního pořádnýho článku na tomto blogu. Jak už jsem na minulém blogu dlouho slibovala je to recenze na knížku girl online. Tak doufám ze se vám bude líbit.

Autorkou je Zoe Sugg. Možná že ji znáte pod jménem Zoella ,tak totiž vystupuje na YouTube.Tuto knížku jsem si koupila právě proto že mám Zoellu ráda a ráda sleduju její videa.

Candy(to je ten pes) se chtěla taky fotit,heh.

Hlavní postavou je Penny. Penny má svůj anonymní blog o kterém ví jen její nejlepší kamarád Eliot. Na blog píše úplně všechno jen tam je to doopravdy ona.
Penny společně se svými rodiči a Eliotem odletí na Vánoce do New Yorku,tam pozná kluka jménem Noah....

Tak to bylo jen stručně o co se v té knize jedná. Je tam toho mnohem víc.
Má 358 stran a seženete ji myslím v každém knihkupectví .

Já vám tuto knížku můžu jen doporučit ! Úplně jsem se v ní našla . Jestli třeba taky píšete blog tak si myslím že vás to bude zajímat ještě o to víc . Knihu také ozvláštnily chatové bubliny a úryvky z jejího blogu,

Tak to je pro dnešní článek všechno . Doufám že se vám alepoň trochu líbil . A třeba si tu knížku i přečtete. Budu moc ráda za komentář a taky mi napište jak se vám líbí můj nový blog a jeho design.
Ahoj.

8 komentářů: