12/11/2015

Christmas DIY

Ahoj! Dneska bych vám chtěla ukázat pár jednoduchých vánočních DIY. Doufám že se vám budou líbit a že i třeba něco vyzkoušíte! Kdyby jo tak mi fotky můžete poslat na můj e-mail (nikolavanharova@seznam.cz) nebo dejte na instagram #NejlepsiVanocniDIY



                                                              Sněhulák

Budeme potřebovat:
•vatové tampónky 
•látku
•špejli
•černý lak na nehty/černou temperu
•oranžovou barvu 
Pokud si pamatujete podzimní DIY článek ještě na starém blogu ,tak je to podobný jako ty dýně z toho článku.
Z vatových tapompónku si uděláme 3  kuličky. Ta nejmenší bude z jednoho vatového tampónku,ta prostřední že dvou a ta největší že tří. Kuličky uděláme tak že je buď sešijeme nebo slepime lepidlem,to už je na vás :) Potom všechny tři kuličky sešijeme k  sobě. Černým lakem na nehty (nebo temperou) nakreslime tečky jako  knoflíky,oči a pusu. Nabarvime kousek špejle na oranžovo a přilepíme ho k  hlavě. Pak už jen uvážeme šálu! 

Sobíci

Teď tu máme návod na dvě roztomilé sobí ozdůbky. Na sobí kramlik budeme potřebovat kramlík (nečekaně :D).Celý kramlík nabarvime na hnědo,z papíru vystrříhneme šálu, parohy a žluté bříško.A černým lakem na nehty,nakreslime oči a pusu.Vše už jen zakončíme červeným nosem. Doporučuji vám udělat ho červeným lakem na nehty,vypadá to tak nejlíp!
Druhý sobík ne opravdu jednoduchý. Pokud se ptáte k čemu to vlastně je,tak je to ozdoba do kytky. Vlastně si jen nakreslíme hlavu soba,vystříhneme ji a nalepíme na špejli.

Rámečky
To je spíš takový tip,rámečky jsou skvělá dekorace!


Vánoční hvězda 

To je celkem těžký DIY.Proto vám tu dávám návod z internetu a né svůj ale tu hvězdu kterou vidíte nahoře na obrázku jsem vyráběla já :)
NÁVOD <--- klikni a zobrazí se ti návod :)

A co vy už máte vánoční výzdobu? :)


Tak to už je pro dnešek  všechno. Budu moc ráda za komentář! A pokud něco zkusíte můžete mi poslat fotky :) Zatím ahoj!

4 komentáře:

  1. Krásný článek, já už teda Vánoční výzdobu mám a dělala jsem tu hvězdu jak jsi dávala nakonec :)

    OdpovědětVymazat