12/28/2015

Jak žít jako v HIMYM?

A h o j !
 Myslím ze určitě každý z vás zná HIMYM,neboli Jak jsem poznal vaši matku? Jestli ne tak vás nechápu. Je to  můj nejoblíbenější  seriál❤
Dneska  vám tu napíšu  pár "tipů" jak žít jako hlavní postavy tohoto skvělého  seriálu. Berte to prosím s nadhledem a né doslova :D




• Za prvé si najděte 4 nejlepší kamarády se kterými si můžete říct úplně  všechno!
•Většinu svého volného času (možná i  všechen) s něma pijte v baru :D

•Každý den noste úplně jiné luxusní oblečení.
•Každý večer je prostě LEGEN... počkej si ....DARNÍ ..LEGENDÁRNÍ!
•Placáka si dávajte pokaždé když někoho setřete nebo jednoduše POKAŽDÉ! :D
•Kupte si žlutý deštník !
•Ukradněte modrej lesní roh pro svou lásku ! A jestli ji opravdu milujete tak rovnou celej orchestr!
•Naučte se říkat NE miniprasátku.

•Když jste smutní , přestaňte být smutní a začněte být boží!

•Po druhé hodině ranní se nic dobrého nestane !
•Obleky jsou boží!



Tak tohle by bylo všechno. Celý tento článek jsem věnovala svému nejoblíbenějšímu seriálu ! Pokud tento seriál taky máte  rádi napište mi to do komentáře :) Jestli se vám to líbilo tak bych někdy mohla napsat něco podobného akorát s jiným seriálem . Tak min kdyžtak napište s jakým seriálem byste chtěli abych to napsala  příště❤ Zatím Ahoj!

7 komentářů:

  1. Tak to je naprosto dokonalý ^.^ taky miluju HIMYM. Klobouk dolů :* si vážně śikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Supr článek to by mne nenapadlo xD taky občas kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. super článek asi se budu opakovat po Terce ale tohle by mně nenapadlo,fakt dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle seriál je taky jeden z mých oblíbených a při čtení jsem se musela usmívat.. Super článek, a jestlis to sepisovala sama, tak ještě víc super :)
    http://fantasy-maniak.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sepisovala jsem to samozřejmě sama :) A děkuji moc za komentář <3

      Vymazat