12/03/2015

Vánoční nálada

Ahoj! Vítám vás u nového článku. Tento článek je pro všechny kdo ještě nemají vánoční náladu (jako já ) Dám vám tu pár tipů jak se vánočně naladit :D


Vánoční filmy 
Nevím jak vás ale mě vánoční filmy vždy skvěle naladí a pak se už nemůžu dočkat Vánoc.
- Sám doma   To je klasika kterou snad všichni znáte ale napíšu vám to sem kdyby jste na to náhodou zapomněli :D
- Vánoce naruby
-Shrekoleda
- Šťastný a Veselý Madagaskar
-Vánoční prázdniny
-Budiž světlo
-Ledové království (ale to je spíš zimní než vánoční )
-Vánoce bez Santy
Já si nikdy názvy filmů nemůžu zapamatovat,takže jich tu moc nemám. A určitě jsem na hodně filmů zapomněla , tak mi kdyžtak do komentářů napište jaký je váš nejoblíbenější vánoční film.

Výzdoba pokoje
Já si snad ani nemůžu Vánoce bez výzdoby představit.Plánuji  na to udělat samostatný článek,vanoční DIY a tipy tak mi kdyžtak dejte vědět jestli byste takový článek chtěli.

Vanoční písničky/koledy
To je podobné jako s těmi filmy. Snad každý zná ty typické české koledy to vám tu nebudu vypisovat. Ale napíšu vám tu sem pár zahraničních vánočních písniček.
- Let it snow
-All i want for christmas is you
-Last christmas
-Shake up christmas
-Santa tell me Ariana Grande

Adventní kalendář
Jestli ho ještě nemáte tak si ho určitě kupte. Je to super vzít si každý den kokino a tím odpočítávát dny do Vánoc ! Já mám tenhle Kinder a můžu vám ho jedině doporučit. Jsou tam samé Kinder kokina a jsou tam i 2 Kinder vajíčka ! :D




Svíčky
Proč mám pocit že svíčky zmiňuju snad v každým článku ? :D Je to asi proto že svíčky mám moc ráda! Ale taky udělají skvělou vanoční atmosféru.

Světýlka
To asi patři trochu k té dekoraci ale já to tu stejně napíšu zvlášť. Světýlka si můžete dát klasicky nad postel,kolem zrcadla a nebo jestli máte nástěnku tak na tu.

Vanoční oblečení
Svetr,ponožky,legíny... O tom taky plánuji samostatný článek, něco jako OOTD na Vánoce
Můj Instagram pro více fotek : NIKA_VANHAROVA ,mám tam sice soukromý účet ale když mě follownete tak vám to příjmu :)

Vanoční tapeta
Hodí se jak na tablet tak i na mobil. A jestli chcete nějakou jinou vánoční tapetu tak mi napište na ask a já vám tam přidám obrázek,heh.(niceMpicture)

Tak to je pro tento článek všechno , napište mi jestli chcete ještě nějaké vanoční články. Mám jich totiž ještě pár v plánu. A taky mi napište jestli už se těšíte na Vánoce a jestli už máte nakoupené dárky ! (Já totiž ne, tak doufám že v tom nejsem sama,heh) Zatím ahoj!

2 komentáře: