1/02/2016

BEST of December

Ahoj! Vítám vás u prvního článku z roku  2 0 1 6 ! Měsíc utekl jako voda a je tu další článek BEST of...

•písnička- Hello od Adelle.




•film- Chceš mě,chci tě. Je to taková romantická komedie ,takže jestli nevíte na co se podívat tak vám tohle můžu doporučit !

•seriál - Přátelé. To není nic nového a určitě to každý zná tak se tady u toho moc nebudu rozepisovat :D

•YTberka- Ccumrik. Myslím že ji taky většina z vás zná. A pokud ne tak jí určitě dejte odběr ! Teďka v prosinci natáčela super vlogmas a i tak má celkově dobrá videa.Jo a píše i blog který je naprosto boží!!! Má tam moc hezký design a její články se dobře čtou <3
 odkaz:Caroline Cumrik - YouTube

•bloggerka- tady bych klidně mohla zařadit i Ccumrik ale už jsem se o ní zmínila nahoře ☝🏼️ Tak vám tu řeknu ještě o jedné blogerce. A tou je VINTAGE blog ! Její články jsou úplně úžasné , inspiruje mě . (A miluje washi pásky tak jako já,heh) Takže na tu se taky určitě podívejte :)
 Odkaz: Vintage blog

•knížka - Sněží,sněží od Johna Greena.Teprve jsem ji začala číst a tak vám o ni úplně nemůžu nic moc co říct. Ale zatím je celkem dobrá. Možná na ni napíši recenzi až ji dočtu.

•aplikace- 2048 Je to taková logická hra,jde i bez wifi. Je dobrá na zabavení když se nudíte :D



Tak to už je pro dnešek všechno,doufám že třeba něco z toho vyzkoušíte/stáhnete/podíváte se nebo tak něco :D
Do komentářů mi můžete napsat třeba váš oblíbený film nebo prostě něco co jste si za měsíc prosinec oblíbili vy :) 
Zatím ahoj!

2 komentáře:

  1. Ahoj Nikol, děkuju Ti za moc milou zprávu na facebooku, hned jsem se k Tobě proklikla a čtu a čtu a moc se mi tu líbí. A jsem nadšená, že jsi můj blog v článku zmínila jako svůj oblíbený (jupí)-to až mu vyřídím, bude skákat radostí dva metry do stropu. ;)
    Na tuhle "zasněženou" knížku od Johna Greena jsem už v knihkupectví koukala, ale nakonec jsem si koupila knížku "Kouzlo Vánoc" od Cathy Kelly, ale pokud uděláš recenzi a bude pozitivní, tak si pro "Sněží, sněží" ještě doběhnu. ;)
    Máš krásný blog a přeju Ti, ať Tě pořád baví psát a ať Ti přináší jenom samou radost.
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vivi,
    Strašně moc to děkuji ! Jsem ráda že se ti tu líbí! <3 Recenzi na Sněží ,sněží plánuji :) Ale zatím se mi líbí :) Ještě jednou ti moc děkuji tobě přeji to samé!
    PS: už se těším na nový článek ;)

    OdpovědětVymazat