1/24/2016

Co mám ráda na zimě ?

Ahoj ,dnešní článek je o tom co mám ráda na zimě , takže pokud zimu nesnášíte třeba si tu najdete něco co se vám na ní bude aspoň trochu líbit :)

Sníh - Samozřejmě úplně ta první věc co mám na zimě ráda je sníh ,bez sněhu by to nebyla pravá zima!

Horké nápoje - Co lepšího vás může potkat když přijdete promzlí z venku než si dát kakao nebo čaj !

Knížky - Můžete je sice číst kdykoliv ale v zimě je to podle mě úplně nejlepší ,zalezete si do deky a čtete si! Já zrovna teď čtu Fangirl,která mě zatím moc baví a můžu vám ji jen doporučit! (Možná udělám i nějakou větší recenzi :) )

Klouzaní se po ledu - To nemám ale zároveň i mám ráda. Když uklouznu tak že si rozbiju hubu tak se mi to samozřejmě nelíbí :D Ale když se jen tak sklouznu po ledě je to super :)

Svetry/cardigany- Croptopům se to sice nevyrovná ale svetry a cardigany mám taky moc ráda :)

Zimní procházky - Je to sranda tak první hodinu ale když už venku mrznete dýl přestanete cítit prsty u rukou,u nohou i celý obličej :D Ale i tak mám zimní procházky moc ráda obzvlášť s Candy.

Lyžování - Ze zimních sportů mám asi nejradši lyžování. Co k tomu dodat :D

Stavění sněhuláků - letos jsem sice postavila jen jednoho miniaturního ale tak aspoň něco :D

Můžete zůstat celý den v posteli a necítíte se tak provinile jako třeba v létě :D

Začíná nový rok! Můžete si ho celý naplánovat udělat nějaké menší změny ve vašem životě a můžete si koupit nový diář :D

Tak tohle je všechno na co jsem si vzpomněla :) Celkově mám zimu docela ráda ale není to moje nejoblíbenější roční období. Vy my můžete do komentářů napsat co máte na zimě nejradši vy! Ráda si to přečtu zatím ahoj ❤️







2 komentáře: