1/20/2016

Random talk




Ahoj!
Ještě nevím o čem tento článek bude ale myslím že už bych měla něco napsat ať je to cokoliv... Asi jste si všimli že už jsem 2 týdny nevydala žádný nový článek ,je to protože toho bylo ve škole hodně . Znáte to pololetí ,samé testy,zkoušení a dohánění všeho co jste za ten půl rok nestihli. Články nebyly taky proto že jsem vůbec nevěděla o čem mám psát a co by vás bavilo... Tak mi kdyžtak do komentářů můžete napsat jaké články byste tady u mě na blogu rádi viděli. Moc by mi to pomohlo! :)

Viděli jste ten nový ask.fm ? Jestli to ještě nemáte aktualizovaný tak to ani nedělejte ! Je to divný a nepřehledný :D

Chtěla jsem i předělat design blogu,jestli jste si všimli už jsem ho nedávno zase změnila ale  pořád s ním ještě nejsem nějak spokojená přijde mi to málo barevné,tak mi kdyžtak můžete napsat váš názor na design mého blogu a celkově na blog...Jsem teď nějak bez nápadu tak doufám že už další článek bude lepší a zajímavější než tady to "blabolení" :D

Tak jo tohle bylo jen takové shrnutí co se teď děje s blogem,tak budu ráda když mi do komentářů napíšete to na co jsem se vás ptala :D Děkuju a jestli jste to dočetli až sem tak gratuluju! :D

2 komentáře:

  1. Nechci tě kritizovat nebo tak něco, ale proč si zakládáš blog když nevíš o čem psát? Pochop jak chceš, ale když prostě nevíš o čem psát tak si blog nezakládej!

    terilol.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako většinou vím o čem mám psát ale teď mám takové slabší období :/

      Vymazat