1/07/2016

Winter outfit's

Ahoj! Nevíte co na sebe v zimě ?Tak to je tenhle článek přímo pro tebe!

First Outfit

Tento outfit se mi moc líbí. Je to s části i protože všechny tyto věci jsou z Tally weijl,což je jeden z mých nejoblíbenějších obchodů! V Tally weijl mají úžasný džíny,jako třeba tady tyto skinny jeans. V Tally weijl seženete skoro všechny džíny tak za 500-1000kč. Dále pak tady máme tenhle krásný zimní svetr s norským vzorem, který vás určitě zahřeje. A pokud ne tak tu máme ještě tuhle parku (to je ta bunda kdyby někdo nevěděl :D) Potom je tam jen obyčejná černá šála ,kterou ale určitě seženete i kdekoliv jinde. Čepici nahradíme touhle stylovou čelenkou,ve které vám taky jistě nebude zima.Je to taková dobrá alternativa pro ty kteří nemají rádi čepice :) A pak už tu máme jen tyhle stříbrné boty,které určitě ozvláštní jinak obyčejný outfit.

Second outfit 
Druhý outfit jak už je v názvu je basic (obyčejný/základní) outfit.Je podobný jako ten první. Tento rolakový  šedý svetřík seženete v H&M. K němu tu máme boyfriend džíny ,které jsou trochu roztrhané. Boty na podpatku,které se dají sehnat snad  všude. Béžovo-růžová kabelka ,která celý outfit prozáří a dodá mu barvu je také z H&M. A opět tady máme parku tentokrát ale černou . Vše už jen doplní tato krásná burbundy rtěnka .

Měli tady být sice tři outfity ale tak já už jsem to chtěla vydat dnes ,tak jsou tu jen dva outfity.Snad vám to nebude vadit :) . Ještě bych vám chtěla říct že všechny ty koláže outfitů jsem vytvářela já! Takže prosím NEKOPÍROVAT.Děkuji :D Budu moc ráda když mi napíšete nějaký komentář třeba co máte nejradši na zimě :) Zatím ahoj!


PS:jestli si to dočetl/a až sem napiš do komentáře jednorožec :D 


13 komentářů:

  1. Vím že se nemáme rády ale musím uznat, že design se ti povedl.

    terilol.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné outfity! :) Hlavne ten, kde je tá bledunkoružová kabelka! :) Také farbičky ja môžem :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji moc <3 taky se mi takové barvy líbí :)

      Vymazat
  3. hrozně moc se mi líbí ta růžová kabelka :)) www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhý je přesně můj styl, moc se mi ta kombinace líbí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Moc se mi tvůj blog líbí a taky bych tě chtěla pozvat na ten můj. Teprve začínám, ale najdeš tam úplně věechno od tagů, přes názorovky a srandu až po fashion a beauty :) http://sweetriddle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krasny prispevok :) a super fotky!

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat