2/22/2016

5 things to improve day

Ahoj, dneska tu je zase po trošku delší době nový článek. Moc jsme nevěděla co mám dneska napsat ale nápad na tenhle článek už mi v hlavě leží delší dobu. A tak dneska napíšu článek na téma 5 věcí které vám zlepší den! Doufám že někomu mé tipy pomůžou ,protože mě to fakt pomáhá,tak jo jdeme na to!

TIP číslo 1
Jídlo ať už jsou to jen obyčejné žvýkačky,čokoláda nebo třeba makronky.Abych pravdu řekla nevím co na těch makronkách všichni mají ,jako neříkám že jsou hnusný ale žádná bomba to taky není. I když ty čokoládové byly moc dobré!



TIP číslo 2
Hezké ponožky ! Já nevím jak vy ale já mám ráda barevný a bláznivý ponožky. Nemám snad ani jedny černé a nudné . Snad každé moje ponožky jsou zdobeny srdíčky,kytičky,sovičky nebo třeba krajkami :D

TIP číslo 3
Pinterest,we❤️it,Tumblr ! Tyhle stránky úplně miluju ,vždycky tam načerpám strašně moc inspirace jak třeba na outfity tak i na dekorace do pokoje.Takže se tam určitě podívejte !

TIP číslo 4
Něco si kupte ! Ať už třeba nové boty nebo jen obyčejný lak na nehty mně udělá radost jakákoliv  maličkost.


TIP číslo 5
Dobrá písnička/film/seriál 
Pusťte si svoje oblíbené písničky ,podívejte se na seriál který máte rádi a pusťte si film který jste si vždycky chtěli pustit . Já jsem si před nedávnem pustila Papírová města ale řeknu vám teda nic moc knížka byla mnohem lepší ! A teďka se dívám na Harryho Pottera protože jsem to ještě nikdy neviděla celý.Teď jsem u třetího dílu a zatím mě to moc baví. (PS: napište mi do komentáře jestli jste taky ještě neviděli Harryho Pottera  doufám že nejsem jediná )


Tak to už je všechno ,napadá mě i víc věci tak kdyby jste chtěli abych tohle psala častěji tak mi můžete napsat do komentářů :)
Zatím ahoj❤

PS:jestli si to dočetl/a až sem,napiš do komentářů ❤srdíčko❤

2 komentáře:

  1. Super článek :) Mě se taky líbila víc knížka Papírová města než film. A já Harryho Pottera taky neviděla a popravdě se mi ani nechce to měnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky jsem si říkala že se na Harryho Pottera dívat nebudu ale jak už jsme začala tak se na to musím dodívat až do konce je to fakt dobrá série filmů :)

      Vymazat