2/28/2016

BEST of February

Ahoj! Únor je velice krátký měsíc ,který uběhl strašně moc rychle a tak je tu další článek,který tento měsíc shrnuje!

Písnička - Moc jsem si za tento měsíc oblíbila písničku Hotline bling .Určitě si ji pusťte taky <3

Film - Poprvé v životě jsem se podívala od začátku až do konce na Harryho Pottera a musím říct že se mi to fakt moc líbilo. Takže jestli je tu někdo kdo to ještě neviděl určitě se podívejte.

Random - To tady mám moje nové boty Nike :)

YTberka- Zrovna dneska jsme objevila jednu naprosto boží youtuberku asi už ji všichni znáte je   NotSoFunnyAny <3 Není stejná jako ostatní youtuberky ,videa má propracované a skvěle sestříhané takže jestli ji ještě neznáte tak se na ni určitě podívejte nebudete litovat !

Knížka - Jo já vím jsem fakt hrozná že  pořád čtu Fangirl :D Ještě mi zbývá nějakých 100 stran ,takže doufám že v příštím BEST of .... už bude jiná knížka :D Ale až to dočtu (jestli to vůbec dočtu :D) tak určitě napíšu recenzi :)

Aplikace - To tu mám jednu aplikaci na které teď upravuji fotky a to je Whitagram,jestli pořád nevíte kde upravovat fotky zkuste si stáhnout tuhle appku :)

Jídlo- Vždycky jsme strašně moc chtěla zkusit makronky a tak když jsme viděla že je mají v Lidlu tak jsem si je koupila a musím teda říct že mi zas až tak moc nechutnaly jediný který byly fakt moc dobré byly ty čokoládové :) Vlastně jsem se o nich už i zmiňovala v minulém článku.

Tak tohle byl jen takový krátký článek shrnující můj měsíc únor . Budu moc ráda za jakýkoliv komentář❤
 Tak zatím ahoj!







Žádné komentáře:

Okomentovat