2/05/2016

My favourite town

Moje nejoblíbenější město. Je české. Voní trdelníkama. Je plné malých uliček ale i velkých náměstích . Kdo tohle čte tak to město určitě zná . A kdo v něm byl ,nebo v něm dokonce žije ,musí uznat že to je opravdu krásné město . Všichni asi víte že je tady řec o ....Praze! Ano mé nejoblíbenější město je Praha a o ní bude dnešní článek :)



Mám teď jarní prázdniny,nebo bych spíš měla říct že už jsem je vlastně měla ,protože už jsou skoro za náma už jen víkend :( A tak jsme se jeli na jedno odpoledne podívat do Prahy. V Praze jsem už byla víckrát nejčastěji na vánočních trzích. Fakt občas závidím lidem , kteří tam bydlí ale zas na jednu stranu jsem ráda že bydlím tam kde bydlím. Tak tady máte pár fotek, které jsem tam pořídila !

                                               Ty staré tramvaje  mají taky své kouzlo.
  Navštívili jsme také muzeum Apple.Asi to nevíte ale Apple je moje hodně oblíbená  značka. V muzeu se mi proto moc líbilo :)
Znáte to Praha všude holubi,kteří už mě občas i štvou.Ale tak udělala jsem s nima takovou random fotku :D
Jak už jsem říkala všude to tam vonělo trdelnikama tak jsem si jeden musela dát :D 
Fotky jsem taky opětovala na Snapchat (nika_snapuje) a Instagram (nika_vanharova). Tak tady máte jednu fotku právě ze snapchatu! :) 

Doufám že se vám tento článek líbil .Nic podobného jsem zatím ještě nepsala tak mi dejte vědět jak se vám to líbilo. Taky jste si už asi všimli (opět) nového designu :D Jsem s ním věčně nespokojená proto ho  pořád měním. Do komentářů mi můžete napsat jaké je vaše nejoblíbenější město.
Zatím ahoj!❤

6 komentářů:

  1. Ty trdelníky jsou strašně předražený. Navíc co je na nich tak dobrýho? Spíš palačinka ♥

    www.terezablogger.wix.com/teri

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda že je to celkem předražený ale mě to strašně chutná :D Jo a palačinky mám taky ráda <3

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečně strašně moc miluju Prahu ♥ Momentálně tam studuji a doufám, že se do Prahy jednou odstěhuju natrvalo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat