2/13/2016

Saturday inspiration

Únor je takový zvláštní měsíc , nic se v něm neděje . Není ani zima ani jaro,je to něco mezi tím . Pro mě je únor docela neoblíbený měsíc . Nejradši bych ho přeskočila ,protože už se strašně moc teším na jaro!(ještě víc na léto :D) Až konečně  vytáhnu své roztrhané boyfriend džíny a bílé conversky a  nebude se muset bát že mi bude zima.Taky už se teším na takové ty " jarní " články. No to je jen takový úvod dnešní článek by měl být o něčem trochu jiném . A to o inspiraci,která mi poslední dobou docela chybí . Takže jsem se prohrabala we❤it a pinterest a našla vám(i sobě :D) tu nějaké inspirativní obrázky a citáty.Tak doufám že vás to trochu nakopne a že po tomto článků budete mít lepší náladu.

Ať už jsi chcete ostříhat/obarvit vlasy,zlepšit známky ,napsat knížku ,zhubnout nebo si třeba změnit pokoj  přeju vám ať se vám to podaří !
A tady máte pár obrázků a citátů ,které se mi moc líbí a tak jsem se s vámi o ně chtěla podělit :)














Tak a to už je pro tento článek všechno . Je to trochu něco jiného než obvykle píšu. Plánuji něco takového psát častěji (třeba jednou za měsíc) Tak mi kdyžtak do komentářů napište jak se vám to líbilo a jestli byste si něco podobného zase někdy rádi přečetli. Moc mě každý komentář těší . Tak jo to už je opravdu všechno tak zatím ahoj ❤


Žádné komentáře:

Okomentovat