3/06/2016

Everything in photos

Ahoj,tohle bude asi trochu zvláštní článek,který jsem ještě nepsala. Bude to taková směska,dám sem nějaké fotky z mého mobilu co jsme za posledních pár dní nafotila. Ještě nevím jak se to bude jmenovat ale tak to už vy vidíte v názvu článku.


Takže tahle černobílá fotka je myslím že z pátku. Mám na ní svou oblíbenou sukni z Tally weijl ,obyčejné černé tričko,šedý "kardigeno-svetřík" a můj nový řetízek. Celý ten outfit je takový černobílý tak jsme tuhle fotku dala do černobíleho efektu.

Tady jsem vám chtěla ukázat své nové tričko . Je přímo pro mě , mám totiž moc ráda jak jednorožce tak i proužky ,takže hned jak jsme tohle tričko viděla tak mi padlo do oka. A kdyby jste se ptali kde ho seženete tak je z H&M.


S T A R B U C K S fotka. Asi nejvíc mainstream fotka co existuje ale tak bylo to moje první karamelové frapucino (teď si nejsem jistá jestli jsem to napsala správně :D ) Bylo to celkem dobré.



Taky milujete snapchat efekty jako já? Tenhle princeznovskej se mi moc líbí :D

Opět další fotka s tentokrát rozpitým starbucksem a na fotce jdou vidět i mé nejoblíbenější boyfriend džíny.


Tak jo slibuju že tohle už je fakt poslední fotka Starbucksu v tomhle článku :D

Už po druhé mé milované boyfriendy,které jsou mimochodem z Tally weijl.


Tady jsou vidět i mé boty o kterých jsem psala v minulém článku. Tahle fotka se mi líbí mám ji i na svém Instagramu.

A tady je celý ten outfit,který jsem měla ten den na sobě.Opět v černobílém efektu.

A tady je už poslední fotka z tohoto článku ,přijde mi že sem moc nezapadá. Ale líbí se mi tak ji sem dám. Tyhle hodinky jsou a Aliexpressu :)


Tak to je pro dnešek všechno ,doufám že se vám tento celkem neobvyklý článek líbil ,protože mě bavilo ho psát. Budu moc ráda když mi napíšete nějaký komentář. Zatím ahoj !❤

Žádné komentáře:

Okomentovat