3/13/2016

Fangirl - recenze

Ahoj! Vítám vás u dlouho slibovaném článku. A tím je recenze na knížku  Fangirl. 

Autorkou je Rainbow Rowellová. Tato autorka napsala také Eleanor & Park. To jsem ještě nečetla ale taky to mám v  plánu.

Hlavní postavou této knížky je Cath. Cath má dvojče a zároveň nejlepší kamarádku Wren. Mají spolu pokoj už 18 let a teď najednou,když jdou obě na vysokou ji Wren nechá na holičkách a chce být na pokoji s někým  jiným. To Cath samozřejmě  zraní. Obě jsou obrovské fanynky Simona Snowa,Cath o něm píše fanfikce,které jsou navštěvovány denně asi 10-15 tisíci lidmi. Celý tento příběh je o normální holce na vysoké  škole.



Mě se tahle knížka celkem líbila ,nebyla špatná ale podle mě to nebyla zas až taková bomba. Na můj vkus je 450 stran  hodně. Bylo to hezky napsané ale vůbec se mi na tom nelíbily ty úryvky se Simona Snowa,které byly na konci každé kapitoly. Doporučila bych ji holkám co mají rády takové ty typické romantické knížky.

Doufám že se vám jen taková mini recenze líbila. Určitě mi do komentářů napište jestli jste knížku četli nebo jestli si ji máte v plánu přečíst. A jestli jste ji četli tak jak se vám  líbila.
Zatím ahoj❤

2 komentáře:

  1. Vůbec mě knížka neláká. Myslím že by mě stejně nebavila. Za to girl online mi příjde lepší a určitě si jí ještě přečtu znova. :-)

    OdpovědětVymazat