3/20/2016

Mug cake

Ahoj,máš právě teď na něco chuť? Tak čti dál! Protože dneska tu pro vás mám úplně jednoduchý a rychlý recept na dortík z hrnečku.


Budeme potřebovat:
30g hladké mouky
2 lžičky kakaa na vaření 
2 lžičky cukru krupice
1 lžičku kypřícího prášku 
3-5 lžic mléka 
Plátek másla 
Špetku soli


Postup:
Nejprve smícháme všechny sypké ingredience v hrníčku. Potom přidáme mléko a všechno to znovu promícháme. Potom to dáme zhruba na 90 sekund do mikrovlnky. Pak už je jen na vás jak si to dozdobíte,já dala navrch šlehačku a toping.


To je pro dnešek všechno,kdyžtak mi dejte vědět jestli to budete zkoušet ,jak se vám to povedlo. Musím se přiznat že na tom začínám být závislá :D 
Zatím ahoj💋



2 komentáře:

  1. No ňáááám, tak to jsi mi kápla do noty. Zní to fantasticky jednoduše, to bych mohla zvládnout i já - nepekařka. ;-) Taky musím s radostí konstatovat, že máme stejný tričko s jednorožcem a na nočním stolku stejnou knížku. Tak to vypadá, když se potkají "stejný krevní skupiny". ;-) Měj se moc krásně, slečno Plameňáčková.
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jé moc děkuji za milý komentář <3 a jo myslím že to zvládne každý když jsem to zvládla i já :D Taky se měj krásně!

    OdpovědětVymazat