3/27/2016

Spring outfits

Konečně je tu jaro,i když počasí je velmi aprílové,chvilku prší pak zase svítí slunce.Ale i tak jsem si pro vás připravila 3 jarní outfity. Všechny tyto koláže jsem dělala sama a zabralo mi to celkem dost času tak doufám že se vám budou líbit.

Tento outfit úplně miluju. Je to přesně můj styl. Je na takové ty dny,kdy je ještě trochu zima. Pruhované tričko je z H&M stejně jako tahle mikina i brýle. Boyfriend džíny jsou z Tally weijl a jsou božííí. A nakonec tyhle krásné kytičkované Vansky,které dodávají celému outfitu šmrnc a jaro.


Druhý outfit je takový  bláznivý. Unicorní mikina je z H&M,stejně jako kožený vak a srdíčkové brýle. Boty jsou opět Vansky ,tentokrát ale černé ,protože si myslím že už by tento outfit nesnesl nic barevnějšího.
Když si oblečete tenhle outfit,budete mít v sobě i na sobě ještě víc jednorožčí magie než doposud :D

Třetí outfit je nejvíc holčičí. Všechny tyto věci jsou z H&M. Už asi víte jaký je můj nejoblíbenější obchod,heh. Pruhované tričko nesmí chybět snad v žádném šatníku ,seženete ho  v každém obchodu. Těžší to ale bude s těmahle  skvělýma sukňovýma lacláčema. Tyhle stříbrné ,lesklé boty krásně doplňují tento outfit,jsou prostě boží.  Kytičkovaná čelenka rozzáří celý outfit. Doufám že už brzy budeme potřebovat sluneční brýle.


Tak to už jsou všechny outfity. Minulé zimní outfity se vám líbily ,tak doufám že se vám líbily i tyto jarní. Do komentářů mi můžete napsat, který outfit se vám líbil nejvíc .
 Zatím ahoj❤






3 komentáře:

  1. Ahoj,koláže máš sice super spravované,to se musí nechat,ale zkus priste někoho poprosit jestli by ti nenafotil nějaké skvělé fotky tvých vlastních outfitů :) bude to mnohem lepší,teda alespoň ja osobně bych to uvítala víc :) ale to je jen taková moje malá rada,jinak chválím,dobrý článek :)
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář , do příště se to budu snažit napravit :)

      Vymazat