4/17/2016

8 věcí , které mám ráda na jaru

Ahoj,po trošku delší době je tu  nový článek. Tentokrát na téma 8 věcí, které mám ráda na jaru.

•Počasí- Konečně je venku hezky!(teda většinou )
Nejhezčí strom


•Jarní procházky- Můžu se jít projít ven se svým pejskem,svítí slunce,prozpevňují si ptáčci...prostě super den!

•Móda- Konečně můžu vytáhnout svoje roztrhané boyfriend džíny,sukně a tenisky! Úplně nejlepší pocit je když můžete jít ven jenom tak v tričku s krátkým rukávem a není vám zima.

•Příroda- Všechno pěkně kvete a voní a to je super,jestli teda nejste alergici :D

•Focení- A k tomu se váže i tenhle bod,když všechno tak hezky kvete tak to samozřejmě i fotím.

•Piknik- Můžete si venku jen tak roztáhnout deku, vzít si tam jídlo a jen tak jíst a odpočívat.

•Venku je déle světlo , takže můžu být dýl venku. A sledovat západ slunce.

•Zmrzlina- Konečně zase můžu jíst zmrzlinu bez toho aniž by mi byla zima ,heh.



Tak tohle mám na jaru nejradši já! A co vy? Napište mi do komentářů co máte na jaru nejradši vy! Budu se na vás těšit u dalšího  článku ,zatím ahoj!❤






Žádné komentáře:

Okomentovat