4/04/2016

BEST of March

Ahoj,tentokrát jsem se s tímhle článkem trochu zpozdila,většinou bývá poslední den v měsíci a dneska je až čtvrtého  tak snad to nevadí. Znáte to venku je teď konečně hezky a tak se mi nechce sedět doma u počítače .


písnička- Tentokrát tu mám písničku  7 years , je sice celkem smutná ale i tak se mi líbí. Asi ji už všichni znáte je to teď celkem hit.


film- Doporučila bych vám film Návrh,skoro vůbec se na filmy nedívám ale tenhle se mi líbil. Nebudu vám tady popisovat o čem to je. Ve zkratce je to romantická komedie.


seriál- Začala jsem se znovu dívat na seriál 2 Socky,jsem teprve u druhé série ale už jsem to jednou viděla. Jediná chyba tohoto seriálu je že ve třetí sérii změní dabing.


random- To tady mám jednu vzpomínku jak jsme potkali ježka :D Je roztomilýýý.



youtuberka- Od minule se nic nezměnilo pořád mám nejradši NotSoFunnyAny a žádnou "novou" youtuberku jsme nezačala sledovat .


bloggerka- pajulle92 Její články mám fakt moc ráda ale ještě radši mám její instagram,patří k mým nejoblíbenějším.Určitě se k ní na Instagram nebo na blog mrkněte :)


knížka- Čtu teď knížku Steva Jobse,kterou napsala jeho bývalá přítelkyně. Jsem teprve na začátku ale zatím se mi to moc líbí. Až to dočtu určitě vám dám vědět jak se mi ta knížka líbila a o čem byla.


aplikace- Oblíbila jsem si aplikaci PicLab. O co jde ? Je to aplikace na úpravu fotek,je výjimečná tím že se na fotku dají přidat krásné texty. Tady je menší ukázka, tohle jsem fotila i upravila v téhle aplikaci.



Doufám že se vám tento článek líbil a jestli čtete tyto řádky tak jste se úspěšně dostali až ke konci. Gratuluju! :D Do komentářů mi můžete napsat: Co jste si za minulý měsíc oblíbili vy?
Zatím ahoj!❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat