5/22/2016

Dokonalý instagram?

Ahoj, vítám tě u tohoto článku,trošku netradičně uprostřed týdne. Podle názvu si asi říkáte co to bude za článek. Každý to asi vezme jinak ,někdo to bude brát jako parodii, někomu to možná bude připadat jako tipy na to jak mít hezčí instagram. Neříkám že něco z toho co tu je vypsané taky nedávám na svůj instagram ale občas už je vážně směšné ,když se díváte na instagram a tam je 10 stejných fotek pod sebou. Tak to je pro úvod všechno,přesuneme se už ke konkrétním příkladům.

destrukční deník- Kdyby někdo nevěděl tak to je taková knížečka,ve které jsou úkoly ,které tuto knížku postupně zničí. Nevím jak vy ale já ji na instagramu vídám celkem částo.



•VOSS láhev - Jak už z názvu vypovídá je to láhev . Teď to nevím přesně ,ale myslím že je v tom nějaká "lepší" voda ,ale většina lidí si to stejně kupuje jen kvůli tomu obalu.A samozřejmě kvůli fotce  na instagram.

•maison jar- To je taková roztomilá zavařovačka s brčkem. Tenhle trend se mi  líbí,je to už sice hodně ohrané ale pořád to není taková klasika jako Starbucks.

•starbucks- Kdo nemá na svém instagramu alespoň jednu fotku Starbucksu jako by nežil.Přiznávám se že na mém instagramu byste asi taky našli nějaké fotky Starbucksu. Ale není jich víc než dvě. Kdežto nějaké instagramy jsou na fotkách Starbucksu přímo postavené ,heh.

•ovesná kaše - Neříkejte mi že nevídáte na instagramu minimálně jednou za den fotku ovesné kaše.

•kaktusy- Když se řekne slovo kaktusy ve spojitosti s instagramem,tak si asi všichni představíme set tří kaktusů z Ikei. Teď už to zas tak "kůl" není ale ještě před nedávnem to na instagram dávali všichni.

•tulipány- Tulipány jsou krásné květiny. Ale když je někdo cpe na každou fotku ,tak se vám to rychle omrzí.

•macbook- Vyfoť si jak svítí jablíčko na tvém  "meku" a budeš fakt king. Neříkám že se mi design Macbooku nelíbí právě naopak.

•bíle prostěradlo - A až máte všechny tyto věci ,tak je prostě jen hoďte (čti perfektně naaranžujte) na bíle prostěradlo a je hotovo! Máte další "dokonalou" fotku na insta.


Tak a to už je pro tento článek všechno. Všechny fotky,které byly  použity v tomto článku jsou z Weheartit . Kdyby jste se chtěli podívat na můj Instagram tak se tam jmenuji nika_vanharova . Do komentářů mi můžete napsat váš názor na tento článek nebo váš Instagram ,ráda se na něj podívám :) Zatím ahoj! <3

6 komentářů:

  1. Ve většině máš vážně pravdu:)
    Třeba ty kaktusy,to bylo jednu dobu strašně in a přiznám se že jsem si je taky pořídila a měla fotku na instagramu,ale uz jsem ji smazala takže iz ji u me nenajdete:):D popravdě nikdy jsem žádnou fotku starbucksu na ig nedala,asi to budu muset napravit:D
    Jinak musím se zastat toho bílého prosteradla,protože ty fotky s nim vypadají vážně skvěle. Jinak supr článek,budu moc vděčná kdybys zavítala na mem blogu :) essdeesthoughts.blogspot.čím
    Můj instagram: dchslvv_ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a jsem ráda že se ti článek líbí. Na tvůj blog jsem se podívala a zanechala i komentář,je moc pěkný <3

      Vymazat
  2. Dost dobrej článek..:D já třeba nemám ráda holkyco si vyfotí třeba nove sluneční brýle ale nenápadně přidají do pozdadí ještě tašku gucci,mac,pandoru, a dalších 10 věcí aby z té fotky šlo vidět že na to prostě mají..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco z toho se mi líbí,psala jsem to i na začátku :D

      Vymazat