7/16/2016

Co dělat když se v létě nudíš?

Tenhle článek ,jak ti už  asi z názvu došlo ,bude o mých tipech co dělat když se v létě nudíš ,podobný článek už jsem jednou psala,takže jestli si ho chceš přečíst klikni sem . Právě teď ,když se podívám z okna, to jako léto zrovna dvakrát nevypadá. Leje tam jako z konve. A tak tento článek rozdělím na dvě části ta první bude o tom co dělat ,když je venku hezky a ta druhá o tom co dělat ,když je venku škaredě.



Pěkné počasí   

-grilování... To prostě k létu neodmyslitelně patří.
-stanování/spaní pod širákem ... To je  super aktivita ,na kterou budete určitě ještě dlouho poté vzpomínat .
-piknik...Jídlo +kamarádi + deka+příroda = super piknik
-focení...Ať už se domluvíte s kamarádkou ,nebo třeba nafotíte pár fotek sami ,jen tak pro zábavu třeba na Instagram .
-hraní Pokémon GO - Jsou jen dvě skupiny lidí ,buď ti co Pokémon GO milují ,nebo ti co to nesnáší .Já jsem v té první skupině . Už jsem tomuto tématu tady na blogu věnovala jeden celý článek a to ten předchozí . Tato hra už se dá stáhnout normálně na obchodu play a na App storu ,takže vám nic nebrání v tom si ji stáhnout . /Jestli tuto hru hrajete pochlubte se mi v komentářích jaký je váš nejlepší Pokémon/
-sportování ... To je snad jasné a ani to tu nemusím zmiňovat ale tak pro jistotu 😁.
-cestování...Ať už cestujete do zahraničí nebo jen po Česku,je to jedno ,cestování je super ať cestujete kamkoliv.


Škaredé počasí  

-psaní dopisů...Překvap svou kamarádku milým dopisem ,můžeš ho ozdobit samolepkami nebo washi páskami. Můžeš jí v dopise poslat i nějakou drobnost.
-čtení... Já jsem si dneska koupila druhý díl knížky Girl online,protože první díl se mi moc líbil . Přečetla jsem teprve pár stránek ,ale už teď se mi to líbí.
-hraní stolních her/karet... Konkrétně bych doporučila například monopoly milionář ,activity,šachy nebo třeba dámu.
-uklízení... To asi nikoho z nas nebaví,ale když už se opravdu nudíte ,jste ochotni udělat cokoliv ,proto abyste se zabavili .
-kino... Za mě můžu doporučit nový díl Doby ledové : mamutí drcnutí,heh. Nevím jak vy ,ale já chodím do kina jedině na pohádky !
/Sledujte mě na Instagramu /


Doufám že jsem vám tímto článkem alespoň trošku pomohla . Teď by měly články vycházet častěji ,mám jich hodně  v plánu . Jinak moc vám děkuji za 530 zobrazení u minulého článku ❤ Jestli jste to dočetli až sem napište mi do komentářů srdíčko ❤ Zatím ahoj!

4 komentáře:

  1. ♥♥♥ Nikčo, já nemám slov! Zbožnuju tvůj blog a čtu ho už od začátku, i se vším tím stěhováním. Líbí se mi jak píšeš ♥ Moc se těším na další tvoje články, protože tohle je vlastně jediný blog co sleduji... zatím jsem jiný co by mě takhle oslovil totiž nenašla. Tak hlavně hodně piš a nepřestávej s tím!! ♥ btw. můžeš na druhý díl girl online udělat recenzi, zrovna jsem knihu dočetla a moc se mi líbíla, tak chci znát i další pohledy.. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ❤️Jsem ráda že to vůbec někdo čte :D A recenzi plánuji napsat :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek, na novém dílu Doby ledové jsem byla včera a hodně jsem se nasmála a pobavila :)Jinak si taky plánuju koupit Girl Online 2:) a budu ráda, když uděláš recenzi :)

    OdpovědětVymazat