7/10/2016

Jak stáhnout pokemon GO?

Ahoj,tenhle článek bude tak trochu netradiční. Myslím, že pokud máte minimálně Twitter nebo Snapchat všimli jste si toho ,že teďka všichni chytají pokémony. Ok,jestli jste o tom ještě neslyšeli ,tak si o mně musíte myslet ,že jsem asi úplnej magor. Co to teda vlastně je ? Zkráceně je to aplikace ,jejíchž cílem je lovení,vyměňování a prodávání pokémonů.

Pokémon se objeví primo před vámi v reálném prostředí !

Jak tedy tuto aplikaci nainstalovat?
Tady máte návod na iPhone :


1. Otevřete tento odkaz  http://ios.hipstore.mobi/app/Pokemon-GO/1000007852 a klikněte na „download now“
2. Klikněte na „instalovat“, hra se vám poté nainstaluje do zařízení
3. Otevřete nastavení → Správa zařízení a zde zvolte „Yestech Technology…“
4. Zvolte „důvěřovat vývojáři…“ poté klikněte znovu na „důvěřovat“
5. Zapněte polohové služby
Na android jsem vám sem dala video,protože se v androidech moc nevyznám :D
https://www.youtube.com/watch?v=nxSB9JmPsiQ
Já osobně si myslím že to je skvělý způsob jak dostat lidi ven ,aby neseděl jen doma u mobilů. Nevýhoda ale je že k tomu potřebujete data.

To už je pro tento krátký článek vše ,chtěla jsem vám jenom trochu pomoct na zbytek určitě přijdete samy. Já sama to hraju teprve první den,ze začátku jsem vůbec nevěděla jak se to stahuje ,protože to zatím ještě není na obchodu play ani na App storu. Jestli to někdo hrajete tak mi určitě napište do komentářů,kolik už máte pokémonů ,budu moc ráda ! A vy co to ještě nehrajete ,tak vám doporučuji si to stáhnout. Zatím ahoj <3

Žádné komentáře:

Okomentovat