7/28/2016

My Inspiration

Jestli můj blog čtete už delší dobu,tak si možná pamatujete na můj inspirační článek z únoru. Napadlo mě ,že bych mohla udělat takové pokračování. Přidám vám tu pár citátů a obrázků ,které mě osobně inspirují.







Oblékejte se tak jak chcete vy,ne tak jak chtějí ostatní.Jestli si chcete obléct roztrhané džíny,oblečte si je! Jestli si chcete dát na hlavu květinovou čelenku,dejte si ji! Jestli si chcete obarvit vlasy na fialovo,obarvěte!

Mějte svůj vlastní názor nebuďte jen ozvěnou ostatních názorů. Jestli nechcete být vegan,nebuďte jím! Nikdo vám to přece nemůže nutit.
Nechci vás tady nějak poučovat doufám že to tak nevizní.Já na takové motivační "kecy" moc nejsem,ten citát/obrázek to vše řekne za mě ,myslím že to ani není nutno komentovat.
Mojí velkou inspirací je  Mia z kissbooku . Moc ráda čtu její články,líbí se mi její styl ať už v oblékání nebo třeba v bytových doplňcích. A úplně miluju její fotky♥
Zítra by měl pravděpodobně vyjít článek. Už ho mám rozepsaný,chybí jen fotky. Chci se teďka blogu víc věnovat,psaní mě začalo hodně bavit. Mám teď vymyšlené nějaké články,ale kdybyste přece jenom měli nějaké speciální přání na článek,můžete mi ho napsat do komentářů.
To už je pro dnešní kraťoučký článek vše,budu moc ráda když mi do komentářů napíšete,kdo je vašim vzorem a inspirací. Mějte se a zatím ahoj!♥

Žádné komentáře:

Okomentovat