7/31/2016

Shopping time

V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o věci ,které jsem si v tomto týdnu koupila,protože jsem z nich fakt nadšená !



Prvním mým úlovkem se staly tyto šaty z Mohita. Jsou unicornské,a jak možná víte já jednorožce úplně zbožňuju! Žádné takové šaty ve svém šatníku nemám a tak jsem si je koupila. Vím že se asi nebudou líbit každému ,ale to je mi jedno.
                                    

                                     


Dále tu mám toto černé tílko s bílým nápisem 'just do the best you can'. Na bocích má rozparky,ve předu je kratší než vzadu. Líbilo se mi jak nápisem tak i střihově,mám tento střih moc ráda. Jo,a abych nezapomněla je z Terranovi.Omlouvám se ,ale to fakt nešlo nijak normálně vyfotit :D

Tento lak na nehty od Miss sporty se mi ale už zas tak moc nelíbí. Čekala jsem že to bude pěkná nude barva,ale je to jen obyčejný "průsvitný„ lak na nehty,takže ten mě zklamal a nedoporučuji vám si ho kupovat.


Jak jste si asi podle vzhledu mého blogu všimli, mám také ráda plameňáky. Takže jsem tento roztomilý hrneček v Tigeru nemohla nechat.

Bombr už jsem si přála na jaře ,ale žádný pěkný jsem nikde nesehnala. Jsem ráda, že jsem si počkala na tento úžasný z Bershky. Je sice černý ale má na sobě bílé nápisy ,kterými se liší od všech obyčejných černých bombrů. Nejvíc se mi na něm líbí jeho záda,které zdobí taktéž trefný nápis.

/Fakt neumím fotit oblečení 😁/


Mám zvláštní styl, jeden den si obléknu černé džíny a bílé tričko a druhý den mě vidíte v téhle 'bláznivé' mikině. Je z H&M ,což je můj asi nejoblíbenější obchod a tak jsem z něho ani dnes neodešla z prázdnou.


Neříkejte mi že tohle na slunci se měnící unicornské pouzdro není boží! Je z H&M ,snad se díky němu budu trochu víc těšit do školy .  Ale dost o škole ,jsou přece ještě prázdniny !

/ A uvnitř je světle modré 😍/

Tohle je ta nejvíc mainstream věc na světe ,ale když já jsem ji tak dlouho chtěla ! A když jsem ji zahlédla v Nanu nana ,neodolala jsem . Navíc je v mé oblíbené barvě ,co víc si přát?

A nakonec tu mám tyhle dvě trička z Tally weijl. Jedno je pruhované a já proužky miluju a druhé je takové baby blue což je jedna z mých nejoblíbenějších barev. Mají dlouhý rukáv ,takže jsou spíš do chladnějších dnů.
/Tu fotku už radši ani nekomentuju😁/

Doufám, že se vám tento článek i přes nic moc fotky líbil .Do komentářů mi můžete napsat co jste si za poslední dobu koupili vy a co se vám líbilo nejvíc . Tak zatím ahoj!❤


1 komentář: