8/28/2016

Back to school DIY

Už se vám to krátí. Věta, za kterou by většina z nás zabíjela . Ale je to pravda. A tak vám tu píšu tento článek ,abych vám to vracení do školy alespoň trochu zpříjemnila a to v podobě  těchto roztomilých DIY.

•Ořezávátko ve tvaru čokolády 
Co na tento DIY budeme potřebovat?
-obal od Tic Tac
-hmotu ,která schne na vzduchu (seženete skoro v každém papírnictví )
-tempery
-malé ořezávátko
Postup:
Z víčka od Tic Tac odstřihnete jednu stranu ,aby se tam vešlo ořezávátko. Poté ho tam nalepíte. Ok, vůbec neumím popisovat ,ale tak snad to z obrázku pochopíte😄. Zbytek krabičky si potom obalíme hmotou .Počkáme 24 hodin a potom můžeme čokoládové ořezávátko vybarvit podle svých představ. Nemusíte dělat tvar čokolády ,můžete udělat cokoliv,ananas,mobil.... A máme hotovo ! Já jsem z výsledku velice nadšená a určitě vám doporučuji si to také vyrobit.



Roztomilé kancelářské spony 
Na tento DIY budeme potřebovat kancelářské spony,hmotu schnoucí na vzduchu a tempery. Tento DIY je velice jednoduchý ,vlastně jen vytvarujete motiv, který chcete a poté ho vybarvíte. Já jsem udělala donut, mráček a kapku.


Organizace diáře 
Pokud nemáte diář můžete si ho vytvořit z obyčejného deníčku,jako já . Na první řádek jsem si nadepsala název měsíce ,do prvního sloupečku jsem si nadepsala "to buy" a do druhého sloupečku "to do". Poslední řádky jsem využila pro zapisování úkolů a testů .
Nicméně tento deníček nepoužiju ,protože mám tento nádherný tyrkysový diář ,kdyby jste se ptali tak je z Aliexpressu.

                                                    / Takhle vypadá zevnitř /

/ No není roztomilý ? /

To už je pro dnešní článek všechno ,doufám že se vám líbil a že třeba něco z toho zkusíte. A co vy jak se těšíte do školy? Můžete mi to napsat do komentářů. Mě přijde že to strašně rychle uteklo. Tak zatím ,ahoj ❤



1 komentář: