8/11/2016

Girl online na turné

Jestli čtete můj blog pravidelně,tak asi víte,že jsem teďka četla knížku Girl online na turné. A tak mě napadlo,že bych vám mohla říct jak se mi tato knížka líbila. Jestli si pamatujete ,tak skoro před rokem jsem dělala recenzi na Girl online,která se mi tak líbila ,že jsem si nemohla nechat ujít ani druhý díl.


Autorkou této knížky je Zoe Sugg,známější spíše jako britská youtuberka Zoella.

Co se mi na této knížce líbilo ? Líbil se mi ten příběh ,navazovalo to na předchozí díl ,ale myslím si že byste neměli problém to pochopit i kdyby jste ho nečetli . První díl byl spíš o tom jak se hlavní postava Penny seznámila se svým klukem,který je mimochodem slavný hudebník . Tento díl je ale o turné a o překážkách v jejich vztahu.

Co se mi naopak nelíbilo ? Občas tam byli fráze a klišé ale tak to se dá čekat u romantické knížky. Taky mi přišlo že tam bylo poměrně hodně překlepů a chyb,za což nemůže Zoella ,ale překladatelé.

Celkový dojem? Tato knížka se mi moc líbila ,nedokážu říct ,který díl se mi líbil víc. Je to tak na stejno. Této knížce bych dala čtyři hvězdičky z pěti. Koupit X nekoupit? Jestli jste četli první díl a líbil se vám ,tak si určitě pořiďte i ten druhý. Jestli jste ještě nečetli ani jeden díl ,doporučila bych vám si nejdřív přečíst ten první a pak až ten druhý. Je to super oddychovka ,kterou můžu jen doporučit.


Tato fotka je mimo téma ale jsem z ní tak nadšená ,že vám ji tady musím ukázat 😄.

To už je pro dnešní článek všechno. Do komentářů mi můžete napsat jestli si tuto knihu plánujete přečíst, popřípadě jestli už jste ji četli ,tak jak se líbila vám. Zatím ahoj❤



4 komentáře: