10/30/2016

Halloween bloody look

Po dlouhé době je tu pondělí, na které se opravdu těším (a taky nový článek ,heh 😄 ) Proč ? No přece protože je Halloween! U nás se moc neslaví ale já si myslím ,že je to škoda a měl by se slavit . Proto vám píšu článek o tom jak si vytvořit poměrně jednoduchou pořádně krvavou halloweenskou masku!
Co budeme potřebovat ?
-latex ,to je základ snad všech krvavých halloweenských masek. Pokud nemáte latex,můžete použít lepidlo na řasy. Pokud nemáte ani jedno tak si latex kupte,prodává se buď v papírnictví nebo v hračkárně.
-umělou krev ,tu si nemusíte kupovat ,můžete si ji jednoduše vyrobit ze čtyř ingrediencí. Smícháte med,vodu,kakao a nakonec přidáte potravinářské barvivo (samozřejmě červené 😄)
- jeden vatový tampónek
-nějaký černý stín,ale jestli nemáte tak to zas tak moc nevadí.
-černé linky nebo černou/ červenou  rtěnku

Postup je jednoduchý ale já neumím popisovat ,takže nevím jak to dopadne. Začneme tím ,že si přiložíme vatový tampónek k oku a podle potřeby ho ostříhneme. Potom ho nalepíme těsně pod obočí ,pozor ať se vám latex nedostane na obočí to byste pak o něho mohli přijít . Napatláme latex všude  okolo rány i do rány a pak ho pinzetou začneme sloupávat aby to vypadalo jako rána. Počkáme až to zaschne a potom začneme nanášet umělou krev. S umělou krví rozhodně nešetřete! Dejte ji na vatový tampónek pod něj ,zkrátka všude kde se vám to zalíbí. Až to uschne můžete to ještě vystínovat černým stínem ,ale tento krok je pouze dobrovolný. Já jsem si krev dala i do nosu a na čele jsem si udělala ještě jednu menší ránu. Je jen na vás jestli dáte krev,rány a šrámy po celém obličeji nebo jako já uděláte jednu polovinu normální a druhou zjizvenou. Celé jsem to zakončila řasenkou na mém "zdravém" oku a černými linkami jsem si vybarvila pusu,jestli místo černých linek použijete červenou rtěnku tak to nikomu vadit nebude 😄

Outfit jsem zvolila jednoduchý ,bílé tričko s krajkovanými zády a roztrhané džíny a obří dírou na koleni,koleno tedy ještě "dozdobím" modřinami a krví stejně jako klíční kosti.

Vlasy si nechávám natupírované,rozpuštěné a rozcuchané. A nehty si nalakuju černým lakem na nehty.

No a takhle to dopadlo😄


To už je pro dnešek všechno,vím že to vydávám celkem pozdě ,ale tak můžete si to zkusit doma jen tak pro zábavu, kdyby jste se nudili protože je to fakt celkem sranda 😄

Tip na závěr fakt blbě se s tím vidí (nečekaně 😄) a hlavně ať se vám latex nedostane do očí ,obočí nebo vlasů !

Zatím ahoj❤

Žádné komentáře:

Okomentovat